Skönhetsskisser som gör skillnad – Dove gör det igen

Det är ganska sällan en pre-roll på Youtube fångar mig, säkert 9 av 10 gånger väljer jag att klicka bort annonsklippet så fort jag ges chansen, eftersom det allt som oftast står i vägen för det jag verkligen vill se. Men så finns det undantag.

Den här fick mig alltså att frivilligt (nåja, mer eller mindre) vänta dryga 3 minuter extra på att se det jag egentligen skulle se (en betydligt mycket mer nonsens-sägande historia…) – en ganska stor bedrift i min värld.

Jag har hyllat Dove förut, och jag gör det gärna igen. Vet få som är så duktiga på att kommunicera ut budskap som fastnar. Sunda dessutom. Och uppenbarligen tycker fler som jag.

Det här är bloggpost 89  i #blogg100 – en utmaning att skriva minst ett inlägg om dagen, hundra dagar i rad.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>